onsdag 23 januari 2008

På östfronten intet nytt... eller?

Har träffat kollegor från Blekinge, Kronoberg och Östergötland idag. Visserligen en timme försenad till konferensen, men sådana möten är mycket viktiga, även om vi inte alltid är överens om strategiska frågor. Vi har helt enkelt förbaskat trevligt i varandras sällskap och kan hantera meningsskiljaktigheter på ett konstruktivt sätt. Vi har ju alla ett ganska stort ansvar att forma moderat politik, så det är skönt att kunna bolla idéer med människor som delar detta ansvar. Ser därför fram emot nästa veckas Sydostkonferens där jag förutspår att regionfrågan kommer att bli det dominerande ämnet. Kan väl passa på att nämna att jag även ser fram emot Harald Hjalmarssons val av whisky på fredagkvällen också.

Börjar även sakna mina brudar i Sweden Rugby Academy. Ska bli spännande att se hur de klarat julbordens frestelser i vinter. Börjar dra ihop sig till läger snart och kanske är jag så elak att jag lägger ett fystest nu i februari. Vi får väl se, om någon spelare till äventyrs hittar till denna blogg så kanske man inte ska avslöja för mycket :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, kommer inte i februari!

Annars har jag bara blivit allmänt biffig sen december. Fatta vad jag har ökat i typ... allt. Styrka, kondition, snabbhet.

Anonym sa...

Elin says "Haha, då är jag i Berlin. Då kan du ha dina fystester för dig själv"

Per Gjörloff sa...

He he, vill ni verkligen vara så osolidariska mot stackars Rebecka och Michel...